19 stycznia 2007

Służby pełnione w wojsku

Opisze wam miej więcej na czym polegają służby w wojsku i jakie są . Pierwszą jaka opisze będzie dyżurny na kompani lub baterii polega ona na tym aby pomagać podoficerowi dyżurnemu kompani w wykonywaniu obowiązków zazwyczaj wygląda to tak że jeśli podoficer ma ktoś z kadry to jest lipa bo oni sobie to olewają a wy musicie siedzieć przy biurku i odbierać telefony i w ogóle wszystko za nich robić . Drugą służbą jest podoficer dyżurny nie zawsze morze wam sie trafić ta służba bo nie na każdej jednostce ją pełnią szeregowi bo wedle regulaminu to podoficera powinien pełnić żołnierz zawodowy ale nie zawsze jest tak jest to dobra służba bo prawie nic sie nie robi bo jak pisałem dyżurny jest od tego żeby wynieść śmieci i takie tam ogólnie trzeba chodzić do oficera na odprawę i odpowiadać za porządek i spokój równomierne rozdzielenie prac porządkowych i żeby nie były naruszone stosunki międzyludzkie . Następna służba to watra o niej dużo nie wiem bo jej sam osobiście nie miałem ale jest najgorsza moim zdaniem ze wszystkich jakie są bo trzeba łazić po dworze pilnować obiektów i za nie odpowiadać ale na posterunku jesteście bogami możecie nawet prezydenta na glebę położyć jeśli nie będzie tak jak w obowiązkach wartownika zachowanego regulaminu wiec tam możecie prawie wszystko . Kolejna to pomocnik dyżurnego biura przepustek nieraz jest was trzech a nieraz dwóch tak tez jest lipa bo też trzeba stać na dworze sprawdzać wszystkich i wszystko i siedzieć całą noc o niej też dużo nie mogę powiedzieć . Inną jest służba na zmywaku czyli na kuchni albo na obieraku jest spoko bo zawsze sie najecie na maxa i nie jest ciężko w porównaniu do innych służb . To by było na tyle chyba bo ja bynajmniej nie miałem innych służb a morze są ale ja sie z nimi nie spotkałem ale jedno co zawsze jest dobre po służbie ze nic nie musisz robić i to nieważne czy skończyłeś ja rano to wtedy już cały dzień nic nie robisz .

Brak komentarzy: