20 stycznia 2007

Co ja uważam o wojsku !!!

Dla mnie ten cały cyrk jest niepotrzebny bo to jest marnowanie czasu i zrażanie młodych ludzi tych którzy by chcieli iść na zawodowego żołnierza a tak on idzie na te dziewięć miesięcy i przez trzy miesiące jest szkolony a potem nic już nie robi tak wegetuje jak jakaś roślinka mało tego nie robisz nić to do domu nie jedziesz normalnie strata czasu i zdrowia bo mozna je tam stracić naprawdę ale i można zyskać sprawność fizyczną . Mi całe szczęście udało sie bo prawie co tydzień byłem w domu i nie lizałem dupy jak inni to potrafili wystarczyło sie pouczyć na początku a potem opinia idzie za tobą i masz luz ja jak zostałem przeniesiony do Ciechanowa ale nie do karnej to przez ostanie trzy miesiące wychodziłem z jednostki dwadzieścia osiem razy czyli w domu byłem czterdzieści osiem dni czyli większą połowę spędziłem w domu takie wojsko to mi się podobało jak praca do . Jednego nie lubiłem zapraw czasami lubiłem sam pobiegać ale zaprawy a jeszcze jak biegnie ktoś z kadry to juz w ogóle lipa pilnuje trzeba biegać i zdychać a jak będziesz oszukiwać to wezmą i każą ci poprawiać zaprawę w moro opinaczach i z bronią mówie wam bieganie z bronią nie jest miłe naprawdę . Ale ci co nie byli tam to nie wiedzą jak to jest w środku za bramą i śmieszą mnie takie słowa jak generałów do wojska nie biorą nie jeden tak mówił a w wojsku pała mu zmiękła to chyba na tyle moich wrażeń

Brak komentarzy: