18 stycznia 2007

Jak jest już w środku

Jak już tam wejdziecie to na pewno będziecie czekać na swoją kolej do lekarza no i przydział na jakim stanowisku będziecie służyć nie zawsze to co wam w WKU powiedzą jest prawdą. Dadzą wam piękny plamiasty mundurek i zaprowadzą na kompanie lub baterie zależy to od pełnionej funkcji. Od tego momentu będziecie już tylko myśleć o tym co sie będzie z wami działo i co z wami będą robić mogę wam tylko tyle doradzić na swoim przykładzie ja byłem w Inowrocławiu trzy miesiące i było zajebiście kadra była spoko i koledzy też chociaż mówi sie że w wojsku kolegów nie ma są tylko znajome twarze może i to po części prawda ale ja miałem kolegów na początku macie okres unitarki czyli okres ochronny czyli nie mogą was ostro przeczołgać trwa to miesiąc. Będziecie przez ten okres uczyć sie podstaw strzelania ,taktyki i takich tam pierdół które wam sie na pewno przydadzą jak będą kazali wam sie uczyć prawa użycia broni , praw wartowniczych to uczcie sie bo dzięki temu wyjeżdża sie do domu często ale jak nie chcecie iść na warte to nie zaliczajcie strzelań wartowniczych to was eliminuje do warty ja tak zrobiłem jeździłem do domu co tydzień ale warty nie miałem a inni mieli ci co chcieli sie popisać umiejętnościami strzeleckimi to musieli stać na warcie a to czasami nie jest miłe. Ja inne strzelania miałem zaliczone wszystko co trzeba i miałem tylko służby na kompani . Na pewno po okresie miesiąca lub trzech zostaniecie przeniesieni na jednostki macierzyste na których już będziecie służyli do końca moja jednostką były Bartoszyce zajefajna jednostka gdzie juz zmieniłem fach w Inowrocławiu byłem operatorem agregatu prądotwórczego a w Bartoszycach zostałem przeniesiony na kompanie saperów było super naprawdę . Byłem na poligonie piskim gdzie rozminowywaliśmy teren z prawdziwych pocisków zajebista sprawa później zostałem przeniesiony do Ciechanowa ale nie do karnej nie i tam zostałem elektromechanikiem ,czyli morał z tego taki ze nie zawsze będziesz tym kim ci powiedzą w wojsku decyzje zmieniają sie co chwila wiec niczego nie mozna być pewnym , ogólnie początki są zawsze trudne ale idzie przetrwać .

Brak komentarzy: