19 stycznia 2007

Jakie jest jedzenie

Jeśli chodzi o jedzenie w wojsku to jet naprawdę różne zależy to od jednostki ale jest zjadliwe ale czasami to jest tak okropne ze nie wiem czy pies by chciał je jeść . Najlepsze jedzenie jakie jadłem to było wtedy jak juz wychodziłem do cywila na obiedzie z dowódcą . Na pewno jest dobierane tak zeby były zachowane wszystkie składniki odżywcze mozna schudnąć ale i mozna przytyć ja schudłem ponad dwanaście kilo w wojsku ale po powrocie do domu wróciłem do tej samej wagi jeśli chodzi o jedzenie to trzeba je samemu spróbować bo nie da sie go opisać za dobrze wiec tym którzy mają zamiar wybrać sie do wojska albo muszą a zazwyczaj jest to drugie to mogę powiedzieć tyle ze nie mogą liczyć na super jedzenie ale przyzwyczają sie na pewno do tego bo nie bedą mieli wyjścia

Brak komentarzy: